sobota, 5 kwietnia 2014

Liebster Blog Award!

W końcu i mnie spotkało to wyróżnienie, zostałam nominowana przez Wonderland of books, przygotowała ona dziesięć pytań. Uważam, że takie akcje są bardzo inspirujące i sympatyczne :)
Zaczynamy!


1. Z którym bohaterem umówiłabyś się na randkę? 
Nie ma takiej opcji w moim przypadku, myślę, że Raszek byłby zazdrosny :D
2. Z którym autorem lub autorką najbardziej chciałabyś się spotkać? 
Nachętniej spotkałabym się z Tolkienem, Jane Austen i Witoldem Gombrowiczem. Żyjących autorów też jest kilkoro, ale najciekawsza dla mnie jest właśnie ta trójka, która już odeszła.
3. Jakie magiczne zwierzę najbardziej chciałabyś posiadać. 
Hmm... Oswojone i inteligentne świetliki z "Księżniczki i Żaby" :D Poza tym chciałabym chodować w ogródku gumijagody (tak, wiem, że to magiczna roślina, a nie zwierzę :D)
4. Jaką magiczną moc chciałabyś posiadać? 
Zmiennokształtność.
5. Tropami których bohaterów chciałabyś podążyć? 
Najchętniej przeniosłabym się do Hobbitonu! Ale nie chciałabym podążać śladem Wielkiej Wędrówki :D
6. Co byś zrobiła, gdyby napadła Cię mumia? 
Zawsze chciałam sprawdzić, co mumia ma pod spodem... Jeśli by się dało chwycić rąbek bandażyka i uciekając, pomału go rozwijać...
7. Przed Tobą stoi Król, Duchowny i Bogacz i mówią:
Król: Zabij pozostałych dwóch, ponieważ jestem Twoim królem.
Duchowny: Zabij ich, a Bóg Cię nie potępi.
Bogacz: Zabij ich, a dam Ci fortunę.
 Nie posłuchałabym żadnego z nich, strzeliłabym foszka i poszła w cholerę :D
8. Wiesz, że jutro ma być koniec świata. Co robisz? 
Biorę Raszka i robimy napad na bank.
9. Co w sobie cenisz najbardziej? 
 Humor i długie palce pianistki. Przydają się, kiedy nie mam klucza od skrzynki na listy.
10. Gdybyś miała napisać piosenkę, jaki miałaby tytuł? 
"Wlazła żaba na kraba"
11. Poprawna forma to jest napisane czy tu pisze? 
Oczywiście jest napisane :)

Niestety ja nie jestem tak kreatywna i mam tylko 5 pytań:
1. Jaki zawód wykonywałby bohater napisanej przez Ciebie książki?
2. Twoja ulubiona książkowa okładka to?
3. Ile miałeś/miałaś lat, kiedy nauczyłeś/nauczyłaś  się czytać?
4. Czytasz w łóżku i przy jedzeniu, czy może uważasz to za profanację?
5. W jakich językach czytasz książki, artykuły, publikacje?
6. Do którego okresu w dziejach Polski chciałbyś/chciałabyś się przenieść?
7. Czy uważasz, że obecnie brakuje dobrej książki o młodych ludziach (współczesnych), takiej naprawdę życiowej i dobrze osadzonej w realiach, niekoniecznie smutnej?
8. Koc czy poduszka? (ha! Podchwytliwe!)

Nominuję:
Oraz wszystkich innych chętnych :D



7 komentarzy:

  1. Dziękujemy za odpowiedzi na nasze pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. serdecznie dziękuję za nominację - oczywiście z chęcią wezme udział i odpowiem :) moje odpowiedzi pojawią się na blogu - tyle, że nie wiem kiedy - ale poinformuję! :) jeszcze raz dziękuję! :)
    i zapraszam do siebie na recenzję American Horror Story bo wiem, że lubisz seriale ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://recenzjeami.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award-4.html
      są ;D odpowiedziałam :)

      Usuń
    2. teraz już działa, opublikowane dzisiaj, zapraszam :)

      Usuń
  3. Witam!
    Ponieważ byłam już kilka razy nominowana do LBA - bardzo dziękuje, jednak niekoniecznie chciałabym ten łańcuszek po raz kolejny "puszczać" w obieg. dlatego tutaj odpowiem na pytania:
    1. Jaki zawód wykonywałby bohater napisanej przez Ciebie książki? Nie wiem czy dałabym radę napisać powieść, ale już jeśli - to główny bohater byłby pewnie detektywem :D
    2. Twoja ulubiona książkowa okładka to? nie mam
    3. Ile miałeś/miałaś lat, kiedy nauczyłeś/nauczyłaś się czytać? zerówka - tj jakieś 6 lat ;D
    4. Czytasz w łóżku i przy jedzeniu, czy może uważasz to za profanację? i w łóżku i przy jedzeniu :)
    5. W jakich językach czytasz książki, artykuły, publikacje? PL
    6. Do którego okresu w dziejach Polski chciałbyś/chciałabyś się przenieść? Tak jak jest teraz, jest dla mnie dobrze :)
    7. Czy uważasz, że obecnie brakuje dobrej książki o młodych ludziach (współczesnych), takiej naprawdę życiowej i dobrze osadzonej w realiach, niekoniecznie smutnej? Nie interesuje mnie ta tematyka, więc cięzko jest mi cokolwiek powiedzieć. Wolę thrillery, sensację i psychologię
    8. Koc czy poduszka? (ha! Podchwytliwe!) Koc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nominowano po raz pierwszy, stąd ten entuzjazm w rozsiewaniu łańcuszka :D Dzięki :)

      Usuń
  4. I odpowiedziałem. Bardzo dziękuję za nominację i zapraszam: http://krzysztofinski.blogspot.com/2014/04/maniak-inaczej-7-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę, taktuj Autorkę tak, jak sam chciałbyś, by Cię traktowano :)